Kamu Personeli Seçme Sınavı (Kpss) 2021/2 Yerleştirme Sonuçlarına Göre Başvuracak Adaylardan İstenecek Belgeler

İlan Tarihi:7.01.2022 10:37:00
Güncelleme Tarihi:7.01.2022 10:41:00
 

Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) 2021/2 Yerleştirme sonuçlarına göre Üniversitemize atanmak için başvuracak adayların 21.01.2022 tarihi mesai bitimine kadar Personel Daire Başkanlığına aşağıda istenilen belgelerle birlikte şahsen başvurmaları gerekmektedir.

2021/2-KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Yerleşen Adaylardan İstenilen Belgeler:

1-) Başvuru Dilekçesi

2-) Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı görülmek üzere fotokopisi. (ya da e-devlet üzerinden alınan barkotlu mezuniyet belgesi teslim edilebilir.)

3-) 2021/2-KPSS yerleştirme sonucunun internet çıktısı

4-) Tam Teşekküllü Hastanelerden alınacak Sağlık Kurulu Raporu (Görev yapacağı unvanda çalışmasına engel bir durumun bulunmadığı gösterir heyet raporu) veya Sağlık Durumu Beyan Formu (Adaylar şu anda ilgili raporu daha sonra teslim etmek üzere beyan formunu doldurabilir.)

5-) Adli Sicil (Sabıka) Kaydı Belgesi (e-devlet kapısı üzerinden barkotlu belge şeklinde temin edilebilir)

6-) Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi (terhis belgesi ya da tecilli/muaf olduğunu gösteren belge teslim edilebilir)

7-) Mal Bildirim Beyan Formu  (Form, aday tarafından başvuruya gelmeden önce elle doldurulup imzalanarak başvuru esnasında teslim edilecektir)

8-) 6 adet vesikalık fotoğraf.

9-) Nüfus Cüzdanı (Kimlik Belgesi) Fotokopisi

10-) Kamu kurumlarında emekli sandığına bağlı geçen hizmetinin bulunması halinde, emekli sicil numarası ile çalışılan kurumdan alınacak hizmet belgesi.

11-) Daha önce çalışan adayların Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) onaylı hizmet dökümü (e-devlet kapısı üzerinden barkotlu belge şeklinde temin edilebilir)

NOT: İstenilen belgeleri eksiksiz olarak teslim eden adaylara, 17.04.2021 tarihli ve 31457 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu’nun 3/(1) “Arşiv araştırması, statüsü ve çalıştırma şekline bağlı olmaksızın ilk defa veya yeniden memuriyete yahut kamu görevine atanacaklar hakkında yapılır.” hükmü uyarınca Arşiv Araştırması yapılması gerekmektedir. Arşiv Araştırmasının olumlu sonuçlanmasına müteakip adayların atama işlemleri yapılacaktır.

Başvuru Adresi: Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı

Şehit Prof.Dr. İlhank Varank Yerleşkesi 45140 Yunusemre/MANİSA

Son Başvuru Tarihi: 21.01.2022 (mesai bitimine kadar)

 


2181 görüldü.    0 Paylaşıldı
© Copyright MCBÜ Bilgi İşlem Daire Bşk.   ||   Web Sitesi Kullanım Politikası